"ledig" fredag

Min lediga fredag inleddes kl 0730 med jogging till gymmet, 1 timmes styrketräning sedan jogging hem stor härlig frukost och mogontidning......livskvalite för mig.
Därefter till jobb nr 2 det är sista dagen för inlämning av kontrolluppgifter till skattemyndigheten, dags att sätta lite fart alltså, och varför har jag glömt lösenordet till bankid samt att jag inte fåcd enheten att fungera....det fick bli stenålders att skicka in pappersblankett.
Jag slutade iallafall kl1500 och gick till systemet för att shoppa lite, vi ska ha drinkmingel i morgon och jag tänkte passa på att fylla barskåpet med annat en mannens alla olika wiskeysorter.
Det vart Gin, Martini, Rosé, BIB, Xanté, Cider  så mycket har jag inte handlat sedan 20 års åldern, två kassar!!!
Det får bli klassiker på drinklistan i morgon, men ska toppa med en supergod drink vi fick hos A

Baccardi lemon
Äppeljuice
mixade blåbär & mynta blad

Annorlunda men supergod och så vart alla så blåa och fina kring munnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0