Gymbesök...och jag tycker dessutom att det är riktigt kul

Jag har nu blivit lite mer hemmastadd på gymmet, till och med några bicepsstinna bänkpressare nickar lite när jag kommer :-) 

Det går ju bara inte att fundera lite på några av de människor som hänger där.
Hur många timmar har man lagt ner för att få sådär onormalt stora armmuskler?
Var hittar man kläder som passar dessa enorma armomfången?
Varför går man på gym om man bara snackar hela tiden, söker man social kontakt måste det finnas betydligt bättre ställen.
Hur motiverar man sig att springa en timme på löpband?
Varför köper man inte nya shorts när innerbyxan inte längre hänger ihop?
Varför måste man lyfta så tungt att man måste stöna och vråla? Kommer jag göra det sedan?
Hur många bakterier finns på handtagen?

Sjuka funderingar, jag vet men frågorna kvarstår!!

Få se om jag får några svar framöver



Kommentarer
Postat av: anne

Angående trasiga innebyxor: man kanske vill visa vad som kan dingla utanför? ;)

2009-01-25 @ 22:30:02
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0