Söders höjder, jodilarihooo

Var på kombinerad inflyttnings, 30års, förlovningsfest i lördags.
Vilken våning!!!!  högt till tak, dubbla salongsdörrar, modernaste köket, fiskbensparkett...så snyggt alltihop.
Vart nästan sugen på att flytta till staden, bland cafeer och kvarterskrogar. 
Men vem kan vara utan fågelsång och skogens sus nä...jag passar nog bäst på landet.




Hur det vart med utklädnad?
Jag hade lånat en gammal jägarhatt i filt med fina jaktmärken, resten fick vara. TUR VAR VÄLL DET för
det var bara jag och J som hade något på oss i temaväg.
Tur att jag inte kom som fullfjädrad tyrolerska, Jodeilarihoo!!!






Tack broder för att du hämtade syster

Kommentarer
Postat av: anne

Hahahaa! Det hade ju varit underbart om du kommit i dirndl och dussinet ölsejdlar!

2008-10-19 @ 21:40:11
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Helen

Jag var faktiskt nära att köpa en dirndl på blocket :-)

2008-10-19 @ 21:49:49
URL: http://probador.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0