Släktklenod tillrätta....

Dotter E och jag var på "Steget in" andrahandsaffär i vår lilla stad och hittade en fin 50-tals bänk med 2 lådor för 250:-,  tyvärr hade vi inte kontanter som är det gällande betalningsmedlet där. Det var fem minuter före stängning, suck.!
Dock ringde vi till farmor och bad henne åka och köpa bänken när de öppnade på måndag.
Jag vart lite orolig när jag på måndagförmiddag hade ett röstmeddelande från henne att jag måste ringa omedelbart, vad hade hänt!!!!
Jo, det visade sig att de hade lämnat in denna fantastiska 50-talsbänk i somras när de flyttade, Så nu fick vi köpa tillbaka släktklenoden, farmor prutade dock 50 kr med hänvisning till att hon faktiskt lämnat in den någon månad tidigare.

Kommentarer
Postat av: ACE

Vilken story.....

2008-10-05 @ 11:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0