Skeppshult+Ernst= kunde inte låta bli

Japp, lördagmorgon och kakelspaning. Nu har vi varit inne på allt från 70-talsbrun glasmosaik till blåaste blåbård. Vi är iallfall överens om äggvit matt kakel storlek större. Sedan något snyggt som man ( jag ) inte tröttnar på inom en 20årsperiod, vilket ter sig nästan omöjligt.

Inget kakel beställt men jag kom ändock inte tomhänt ur butiken :-)

 Ur Ernst ( ja ni vet han,  med kommentarer som " färgen får det att brumma som en liten humla i mitt bröst"

nya serie från Skeppshult inhandlades:


NÖJD!

Kommentarer
Postat av: anne

Jag såg en smörkniv ur denna serien och stod och klurade på den en stund. Men vårt bestick är stort och tungt och jag blir absolut galen när den slamrar i bordet eller någon annnanstans, och risken är ju stor att en smörkniv i gjutjärn låter. Inte bara låter, utan också faller ur smörbyttan.

2008-10-26 @ 08:53:38
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0