Höstlov...........

När barnen var mindre åkte jag och min väninna A-C med barnen till alla äventyrsbad vi kunde hitta, ibland med hotellpaket ibland hyrde vi stuga. Det var jättemysigt A-C och jag kunde snacka och läsa massa bra böcker, barnen plaskade i bassängen hela dagen och somnade ganska sött framåt kvällen.
Jag frågade ungdomarna om vi skulle gå ut och äta och gå på bio eller något detta höstlov, men svaret jag fick var: vi får se mamma om jag har tid, jag har lite andra planer.
Nya tider...det är bara att vänja sig.


Kommentarer
Postat av: anne

Hoppas ni får en skön helg! Här blir inga större åthävor inte.

2008-11-01 @ 08:28:18
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: anne

Du får rapportera hur lurvsvängandet gick! ;)

2008-11-02 @ 11:02:05
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: ACE

Ja vi får ta och göra upp egna små trippar utan barnen. Jag skulle ju få en kväll med bio och restaurang. Men den avbokade vi för jag märkte att tjejerna egentligen inte ville.

Japp nya tider...



Kram

AC

2008-11-02 @ 17:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0