Myt som håller

Jag har blivit mycket hånad av min familj när jag för en tid sedan till en säljare på en större tekning/elektronik affär yttrade orden " jag är mycket intresserad av teknik "

Vilket stämmer !!! Jag är intresserad men inte alltid kunnig, som min dotter A snabbt påminnde mig om att jag  fortfarande inte vet vilken av alla dosor jag ska använda för att sänka ljudet på TV:n


så när jag som första person i familjen lyckades ladda ner (kanske ingen tidigare försökt eller haft behovet ) ett missat TV program till min Ipod var lyckan stor.

JAG ÄR INTRESSERAD AV TEKNIK!!

Kommentarer
Postat av: anne

Jag väljer att inte vara det minsta intresserad av teknik. NÅGOT ansvarsområde får väl de andra i familjen ha!

2008-12-29 @ 22:12:35
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0