Cocillana Etyfin

Jag har verkligen sovit gott inatt, mycket tackvare min nya hostmedicin Cocillana Etyfin.
Jag kollade  Fass.se för att se vad den innehåller för spännande: Cocillana extrakt, Senegaextrakt  och Etylmorfin...Hmmmmm

Bäst att också undersöka eventuella biverkningarna.

hudutslag,
nässelutslag,
angioödem* (svullnad av ansikte och slemhinnor i mun och svalg),
överkänslighetsreaktion,
svårighet att kissa,
hallucinationer,
förhöjda levervärden,
trötthet och dåsighet.
kan också ge gallvägsspasm.
Beakta missbruksrisk! Etylmorfin omvandlas i viss utsträckning till morfin i kroppen.

Shit det var inte illa, nåja har inte känt något så en natt till vill jag sova sött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0